Rabu, 29 Julai 2009

You are not alone..

Salam..

Hari nih aku dapat simpulkan akan kemarahan aku keatas H1N1 bukanlah disebabkan penyakit itu dan kekuatannya menjangkiti manusie lalu mampu membunuh, tapi diatas perkare2 berikut:

1. member aku azroo, khali, amy, azroo, dan rakan2 telah meninggalkan aku dan pergi ke genting highland untuk bersuke ria..klu x pasal UiTM tutup gare2 H1N1, mesti diorang ade kat rumah dan x meninggalkan aku sorang2 kat umah macam org giler!!

2. Member aku si Lan pun balik jugak sbb nak wat x-ray. Klu x cuti, die mesti ade kat cni punyer sbb die 2 budak Graphic, assignment bersepah x siap lagi, so mesti die x balik dan aku xkan sorang2 kat rumah hari nih..hampeh H1N1!!

3. Hari nih aku sorang2 kat rumah, ade game aku dah muak, ade moto, malas nak bawak, ade tilam, xbest plak ase nak tido, ade rumah, cuak siot tinggal sorang2!!

Namun, xpelah..sebagai seorang professional, aku harus tangani semua ini dengan baik dan hebat..maklumlah, aku ni kan....eerrr....xbaik riak, dose..

Jersi gua da siap, warne oren, no. 5 (michel essien beb..), and gua masih lagi kekok nak men defensive midfielder nih..xttaw la nak wat cane, kene training banyak lagi la nih jawabnyer..

eemm,,dok sorang2 ni pun, xbest rasenyer klu xlayan lagu..so, aku memilih lagu yang dipopularkan oleh arwah Mikail a.k.a michael jackson, untuk tontonan anda semueeee..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.