Selasa, 28 Julai 2009

Penyakit H1N1

Salam semua..apa habaq, habaq baik no...(saje try nak cakap kedah, asik cakap nogoghi yoo..heh!!)..hari ni aku nak cerite ckit pasal wabak yang makin menjadi2 di negare kita, swine flu, atau influenza A atau H1N1, mane2 penggunaan adalah terserah kepade keselesaan individu. Aku student UiTM Kedah, and kitorang da start cuti sebab banyak UiTM lain da cuti..eerr,,sebenarnyer adalah untuk mengelakkan penularan wabak H1H1 dari terus tersebar dengan jayenyer..dekat UiTM Kedah ni, menurut sumber yang aku sendiri x berape nak caye, dikatekan lebih 30 orang telah dikuarantin kerane disyaki menghidap H1N1 nih..aku punyer cuak, x terhingge la..da la mase nih ade housemate aku ni mempunyai beberape simptom atau gejale yang berkaitan dengan H1H1, aku soh pegi hospital xnak, bengong!!tapi nak wat mcm mane, member baik gua beb, gua bagi makan kaki teurs elok, hehe!!

Jadi, mereka2 yang kat luar sane tuh, jgn la terlalu mendedahkan diri, takut2 diri terkena penyakit nih. Lagi satu, penyakit nih tersebar melalui angin, so better stay at home, doing cooking ker, cleaning ker, masturbating ker,,eerrrr????!!!!!!

well2, babai!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.