Jumaat, 31 Julai 2009

The Carniball, wwoooooo!!!!!!

salam..
Pergh!!!besh giler la hari nih..korang bayangkan ek..semalam aku xtido sampaila pukul 9 pagi tadi, 2pun kenyang sbb sempat sarapan roti canai, kemas rumah and g buang sampah..lepas tuh aku tido smpi la mucuk aku sampai, kejut pade jam 12 tengahari..aku punyer malas nak bangun, da la ngantuk x hilang lagi, awek aku plak jenis suke berckap ngan aku, aku wat x berape nak layan..sian mucuk..sowi taw!!

lepas lunch, and having my quality time with my friends, we decided nak pegi the carnival, mandi2..hri khamis tiket masuk murah, rm7 jer, siap makan la..kitorang pegi dalam pukul 4 and arrived at 4.30 la lebih kurang..mase nak masuk tuh, punyer la ramai umat manusie dalam tuh, melayu, cine, india, semue ade..yang bagus tuh, xde masalah pun nak kongsi tmpt mandi ngan diorang, chilled beb!!

mandi, naik tmpt yng tinggi tuh, pastu gelongsor smpi bawah, gua cuak jugak beb, tapi memang syok giler la..best la jugak, same la dengan harge tiket yang ditawarkan tuh..da penat mandi, g makan, pastu balik..

blum smpt nak balik lagi, da si Azroo ni call soh amik, die and awek die and kawan die and awek kawan die da sampai dari genting..so, sudah menjadi tanggungjawab gua g amik diorang, gua pun runner balik umah..amik kete, terus jer g amik diorang kat bustand..lepas amik, diorang ajak g makan..gua ade masalah beb, duit gua x cucuk lagi, mcm mane nih..seb baik diorang hari nih payung kembang, so gua lepak je lah, dapat makan free,hehe!!

lepas makan gua balik, hantar budak2 yang gua amik tadi kerumah msing2..memang penat la hari nih..ni pun tadi sempat g minum kat kedai Pattani di depan UiTM tuh..port biase gua ngan budak2 nih, sambil menonton bola ac milan vs boca juniors..

pasal kat karnival tuh, nanti gua upload gmbrnyer ok, gua x sempat nak wat skrg la, sbb gua pakai kamera member jer, hehe!!

well2, babai!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.