Isnin, 20 Julai 2009

Mengenai affiliate.

Salam semua..ape kabo?harap2 sihat2 la hendaknye ye..hari ni tdo lmbt lagi, klu awek aku taw mesti die bengang ni, hehe!!tapi xpe la, janji aku x g merayau mane2, wat keje x senonoh, baik aku dok umah..
Kaki aku masih lagi menderita nih gare2 kasut nike baru yg aku baru angkt..habis melecet kaki aku ni..member2 ckp mungkin pasl kasut baru, tapi xkan la kot..pastu ade plak yg suggest soh gigit kasut tuh, gilo apo?!!anyway, biarlah..lame2 ok la 2 kan..
Emm, berkenaan tajuk dekat atas tuh, actually korang taw x ape itu affiliate? ape fungsi affiliate ni? yang paling penting, affiliate mampu membantu anda menjana pendapatan walaupun tanpe kuarkan modal, cume fokus dan konsisten..
ok la, affiliate ni program seperti promoter..korang daftar kat mana2 orang atau company yang ade jual produk, then korang jadi member, then korang hanye iklan jer produk diorang nih..so, stiap pembelian dari link korang, korang layak menerima komisen. Nilai komisen untuk setiap barangan adalah bergantung kepada syarikat tuh..mungkin rm10, rm20, atau lebih..bayangkan korang leh tolong jual 100 produk, komisen plak die bagi rm10 untuk setiap produk, da berape tuh..u do the math..
Ramai dah orang buat affiliate nih, dapat la nak buat pendapatan sampingan ckit2..yang penting, fokus dan tawakal..jangan cepat mengalah..buat slalu, dalam shari spend dalam 2 jam da cukup dah..sehari 2 jam, seminggu da 14 jam kan..
untuk iklan kan korang punyer link affiliate ni, korang boleh letak kat forum, seperti wangcyber.com, tanyasifu.com, atau mane2 forum yang korang tau..xjadi masalah..kat social network mcm facebook, friendster, twiiter, hi5, tagged dan sebagainyer pun boleh..lagi byk iklan korang buat, lagi byk prospek korang boleh target..
jadi, klu korang nak mule, xsalah klu korang mulakan DISINI SEKARANG. Dan sebagai menghargai jasa korang kerana sanggup melayari blog aku yg baru stahun jagung nih, klik sahaja DISINI.
so, selamt malam dulu lah..kepada yang nak mule buat affiliate tuh, selamat berjaya, dan yang masih teragak2, atau ragu, baca lagi, blajar lagi dan terus belajar.mungkin satu hari nanti hati korang akan terbuke sedikit,hehe!!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.