Jumaat, 17 Julai 2009

Satu lagi program pay per lead.

Salam semua.
Apa khabar anda dirumah, atau mungkin di pejabat? harap2 sihat disamping sape2 yang tercinta. Hari ni saya memang penat la, petang tadi ade training bola sepak sebab esok ade game bola pukul 5.30 petang. Tak tahu lah larat ke x esok nih, harap-harap x terkeluar la jantung ni dari badannya, hehe!!

Emm, sebenarnya saya nak share ngan anda semua satu lagi lubang menjana kewangan paling mahal, setiap lead adalah bernilai USD1. Mahal tuh, satu lead jer die bagi USD1, same dengan RM3.50, xkan korang xnak kot..

Emm, sebelum aku cite, korang faham x ape itu pay per lead?ok, pay per lead nih berfungsi apabila anda mendaftar sebagai agen affiliate bagi sesuatu produk. So, apabila da daftar, korang kene la promote kan produk diorang nih. Di dalam usaha anda hendak mempromote, pihak penganjur akan memberikan link affiliate khas untuk anda dan apa yang anda perlukan hanyalah, promosi!!banyak tempat boleh promote link anda tuh, tempat paling baik skali adalah forum. Namun, jika korang ade port lain yg lebih ramai pengunjung,xde hal.Korang gunakan segala kelebihan yang korang ada untuk mempromosikan link afiliate anda tuh..

banyak program cari duit dengan pay per lead bahkan di Malaysia ataupun antarabangsa dan ini hari ada satu berita yang baik kepada korang semua ,satu program yang terbaru dan apabila saya search di Google em..memang ramai yang berikan komen yang sangat baik ,ok biar saya jelaskan apa kebaikan kita daftar sebagai ahli di laman web ini .

1-Kita akan dapat belajar teknik terbaru bagaimana menggunakan cara yang terkini mendapat trafik ke blog /website kita dengan mudah ,ada trafik ada duit ,betul kan ?

2-Kita akan dapat bonus yang terkini termasuk ebook dan juga video untuk membantu kita lebih mahir dalam dunia online ,ada ilmu =ada duit .

3-Kita dapat cari duit percuma ,yes ini dia yang best ,setiap orang yang daftar melalui link affilaite kita akan dibayar usd1.00 kalau 100 orang dah usd100 .kalau 1,000 ha ha ha!!

Jadi, xperlu berlengah2 lagi, mulakan saja DISINI.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.